روابط عمومي در جوامع اطلاعات آينده نقش مهمي در امر اطلاع رساني بهينه، ارائه سرويسها و خدمات به تك تك افراد جامعه خواهد داشت. ويژگيهاي خاص روابط عمومي ديجيتال سبب تسهيل دسترسي شهروندان و مخاطبان به اطلاعات و خدمات مورد نياز و كاهش هزينهها خواهد شد.
-در روابط عمومي الكترونيكي بهرهگيري از فناوريهاي نوين هدف نيست بكه وسيله است وسيلهاي در جهت ارائه خدمات و سرويسهاي مورد نياز به مخاطبان.
-روابط عمومي ديجيتالي در قيد زمان و مكان نيست. خدمات و اطلاعات در تمامي روزها و ساعات در دسترس شهروندان و مخاطبان قرار ميگيرد. -روابط عمومي ديجيتالي ارتباطي دو سويه بين سازمان ها و مردم حاكم ميكند.
- مخاطب در روابط عمومي ديجيتالي جمع نيست بلكه فردي است. در روابط عمومي الكترونيكي بايد پاسخگوي تك تك اعضاي جامعه اطلاعات بود
-در روابط عمومي الكترونيكي بهرهگيري از فناوريهاي نوين هدف نيست بكه وسيله است وسيلهاي در جهت ارائه خدمات و سرويسهاي مورد نياز به مخاطبان.
-روابط عمومي ديجيتالي در قيد زمان و مكان نيست. خدمات و اطلاعات در تمامي روزها و ساعات در دسترس شهروندان و مخاطبان قرار ميگيرد. -روابط عمومي ديجيتالي ارتباطي دو سويه بين سازمان ها و مردم حاكم ميكند.
- مخاطب در روابط عمومي ديجيتالي جمع نيست بلكه فردي است. در روابط عمومي الكترونيكي بايد پاسخگوي تك تك اعضاي جامعه اطلاعات بود
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
لطفا نظرات خود را درج کنید