JavaScript Codes

۱۳۸۸ خرداد ۱۸, دوشنبه

کشورنیاز به تعریف جدیدی از روابط عمومی متحرک دارد

عضوهیات مدیره شرکت مخابرات با تاکید بر نقش روابط عمومی الکترونیک خواستار روابط عمومی متحرک و ایجاد نقش بازیگر در نهادهای بین المللی و منطقه ای شد ... محمد کرم پور در چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک در محل هتل المپیک با تشریح ویژگی های روابط عمومی الکترونیک و سنتی، گفت: کشور نیاز به تعریف جدیدی از روابط عمومی متحرک دارد و باید با فراهم ساختن زیرساخت های نوین، حقوقی، قانونی، علمی و عملی در این جهت حرکت کرد ... وی افزود: روند گسترش ترافیک جهانی از تلفن ثابت به تلفن موبایل نقش روابط عمومی الکترونیک و به عبارتی دیگر متحرک را برجسته تر کرده است ... مدیرعامل سابق شرکت مخابرات استان تهران شاخص ها و ویژگی هایی که باید کشور در جهت روابط عمومی محترک حرکت کند، اشاره کرد و گفت: تعریف وظایف جدید، استانداردسازی روابط عمومی ها، تعریف شاخص های جدید ارزیابی، توسعه تحقیقات نظری و عملی، حضور در نهادهای بین المللی و منطقه ای در نقش بازیگر و نه تماشاگر از ویژگی ها و شاخص های حرکت به سوی روابط عمومی متحرک در هزاره سوم است ... وی با بیان اینکه روابط عمومی الکترونیک دارای حجم گسترده انتقال فرهنگ و اطلاعات است، گفت: درآمدزایی از ارتباطات راه دور در روابط عمومی الکترونیکی امروزه بسیار گسترش یافته است ... عضو هیات مدیره شرکت مخابرات کشور به عوامل تغییر در حوزه ارتباطات الکترونیکی اشاره کرد و گفت: نظریه های حوزه ارتباطات و فناوری از عوامل تغییر در حوزه ارتباطات هستند که نقش تعیین کننده ای در انتقال تغییر و تحول از حوزه سنتی به الکترونیک دارا هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظرات خود را درج کنید