JavaScript Codes

۱۳۸۸ خرداد ۱۷, یکشنبه

روابط عمومی و افکار عمومی

یکی از مهمترین اقدامات روابط عمومی ها توجه به افکار عمومی است.روابط عمومی باید بتواند به افکار عمومی جهت بدهد .
2 . مهمترین عامل عدم موفقیت یا کمی مقبولیت سازمانهایی که خوب کار می کنند ، نداشتن روابط عمومی موفق است.
3. از روابط عمومی بسیار چیزها باید بیاموزیم که کمتر آموخته ایم
4. همه چیز را از دید علائق شخصی مخاطبین خود نگاه کنید .
5 .فرمول نیکی با همگان ، شناخت مخاطب و دشمنی با هیچ کس را سرلوحه فعالیتهای روابط عمومی قرار دهید .
6 . مشارکت و حضور موثر در انجمنهای تخصصی روابط عمومی را جدی بگیرید .
7 . نسبت به فراهم نمودن حسن ارتباط متقابل بین مردم و مسوولین کوشا باشید.
8 .از مهمترین فعالیتهای روابط عمومی اطلاع رسانی اقناعی است .
9. موش خرما همان موش صحرایی است ولی با روابط عمومی بهتر
10. روابط عمومی باید قابلیت انتقال پیام صحیح و متناسب با زمان را داشته و مجرایی برای تبادل اندیشه ها و افکار باشد.
11. مخاطب خود را بشناس این اولین توصیه به نویسندگان روابط عمومی است.
12.پرسیدن و کسب اطلاع از حقوق مسلم مردم و رسانه ها و پاسخ دادن از مسوولیتهای روابط عمومی است.
13. روابط عمومی باید در زمینه توزیع صحیح اطلاعات بین مخاطبان کوشا بوده و از حبس کردن اطلاعات بپرهیزد.
14. از دید منتقدان روابط عمومی کمترین کار را می کند و بیشترین حرف را می زند.
15. روابط عمومی آینه ای واقعی و بدون خش است که نقش شفاف سازی ارتباطی و اطلاعاتی را بر عهده دارد.
16. روابط عمومی یعنی اطلاع رسانی درست در هر زمان و در هر مکان و با استفاده از ابزارهای مناسب
17.ماهیت روابط عمومی رسیدن به تفاهم و ایجاد نگرش مشترک بین سازمان و مخاطبان است.
18. توجه به بازتاب اخبار و بازخورد رسانه ها و مردم از طریق نظرسنجی ها توسط روابط عمومی بسیار ضروری است .
19. فلسفه وجودی روابط عمومی ، انتشار و ابلاغ اطلاعات و اخبار است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظرات خود را درج کنید